پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 203997
معلم فداکاري که ياد همسرش را با ساخت مدرسه اي زنده نگه داشته است
تاریخ انتشار : 1394/10/13 16:02:30
نمایش : 1501
معلم فداکار در چهارمحال و بختياري گفت: مشارکت در ساخت مدرسه را با هدف گرامي داشتن نام همسر مرحومم به نام مهين کريمي نام‌گذاري کردم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  جهانبين نيوز عبدالله اسلامي معلم چهارمحال و بختياري که در دومين جشنواره جلوه‌هاي معلمي در تاريخ هفتم دي‌ماه باحضور وزير آموزش و پرورش در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان تهران به عنوان معلم فداکار انتخاب شد.

از همين‌رو بر اين شديم تا مصاحبه‌اي در اين زمينه با وي صورت دهيم که متن آن بطور کامل آمده است.

اين معلم فداکار خود را عبدالله اسلامي متولد ۱۳۵۰ در شهرستان فارسان معرفي کرد و ادامه داد: در رشته عمران تحصيل کرده و حدود ۲۶ سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم.

اسلامي با بيان اينکه توفيق داشتم در احداث يک مدرسه ۱۲ کلاسه در فارسان مشارکت داشته باشم اضافه کرد: اين مدرسه را با هدف گرامي داشتن نام همسر مرحومم به نام مهين کريمي نام‌گذاري کردم.

وي ادامه داد: همسرم هم از خانواده آموزش و پرورش بود و با مدرک فوق ليسانس مديريت رياست هنرستان وقت فارسان را برعهده داشت که ادامه راه درمانش متاسفانه مشکلاتي بوجود آمد و در حالي ۱۸ سال سابقه کار داشت فوت کرد.

اسلامي با بيان اينکه اين موضوع که ما از خانواده آموزش و پرورش هستيم باعث شده بدانيم در بحث فضاهاي آموزشي مشکلاتي داريم ادامه داد: از همين‌رو بود که وقتي خواستم يادبودي براي همسرم بسازم اولين گزينه ساخت مدرسه بود.

اين معلم فداکار خاطرنشان کرد: با ساخت اين مدرسه نه‌تنها باقيات صالحاتي براي همسرم به جاي گذاشتم بلکه همانطور که بعد از يک عمل خير آرامش در وجود انسان مي‌آيد من هم احساس آرامشي عجيب در خود داشتم.

وي با اشاره به احاديث ائمه براي انجام کار خير گفت: اين کار برکات زيادي در زندگيم داشته است که باعث شده است با استواري بيشتر در اين راه گام بردارم.

وي با بيان اينکه چندسالي است به عنوان رئيس انجمن خيرين مدرسه‌ساز در چهارمحال و بختياري فعال هستم يکي ديگر از دلايل اين اقدام خود در ساخت مدرسه را همين امر دانست و اضافه کرد: مي‌خواهم کارم را ادامه دهم.

اسلامي در انتها تاکيد کرد: به همه افرادي که قصد انجام کار خير دارند پيشنهاد مي‌دهم از ساخت مدرسه اين کار را شروع کنند چون آموزش زيربنا است و در استان هم با کمبود فضاي آموزشي مواجهيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html